Медичний Центр «Інтерсоно» - абсолютна якість жіночого здоров’я!

intro3

Бухгалтер

Відділ адміністраціїї шукає колегу - бухгалтера в медичний центр «Інтерсоно Медікавер груп», що є частиною європейського холдингу Medicover, який залишається лідером в Центральній і Східній Європі (більш ніж 60 клінік у 12 країнах світу).


Умови роботи:

  • п'ятиденний робочий тиждень з 09:00 до 18:00 години;
  • офіційне працевлаштування;
  • оплачувана щорічна відпустка;
  • кар'єрний ріст;
  • безкоштовне навчання у Корпоративному університеті «Інтерсоно» (маркетинг, брендинг, фінанси);
  • соціальний пакет (будь-які послуги медичного центру для вас та вашої родини на суму 2200 грн.);
  • корпоративне вивчення англійської мови;
  • тренінги, конференції відповідно до вашої посади, робочі візити до партнерів за кордон;
  • дружній колектив професіоналів;
  • європейська система організації роботи;
  • компенсація витрат на мобільний зв’язок.

Вимоги до кандидата:

  • Освіта вища за напрямком фінанси бух облік;
  • знання програми 1С версія 8.2 УПП;
  • клієнт-банк;
  • МЕDОС;
  • відповідальність, пунктуальність, наполегливість, бажання вчитись та розвиватись;
  • вміння працювати у команді;
  • Впевнений користувач ПК.

Обов’язки:

  • Відображення згідно отриманої первинної документації операцій з придбання, вибуття, переміщення, тощо основних засобів у бухгалтерському, податковому та корпоративному обліках.
  • Проведення поліпшень, модернізацій, реконструкцій основних засобів згідно ПСБО та Податкового кодексу в програмному забезпеченні 1С 8.2.
  • Перевірка та контроль операцій з оприбуткування капітальних інвестицій, здійснених бухгалтерами ТЦ.
  • Операції з введення основних засобів в експлуатацію згідно встановлених строків корисного використання у бухгалтерському, податковому та корпоративному обліках.
  • Нарахування та проведення амортизації основних засобів в бухгалтерському та податковому обліках.
  • Контроль розрахунків з постачальниками основних засобів.
  • Підготовка, участь та проведення результатів щорічної інвентаризації основних засобів.
  • Надання роз’яснень та консультацій з питань обліку основних бухгалтерам ТЦ.
  • Підготовка та здача державної статистичної звітності щодо капітальних інвестицій.
  • Оптимізація бізнес-процесів з обліку основних засобів шляхом оновлення існуючих та розробки нових внутрішніх інструкцій та бізнес-операцій для ОПТЦ/ ТЦ згідно чинного законодавства України.
  • Проведення приходу та списання в обліку паливо-мастильних матеріалів на підставі первинних документів (203).
  • Проведення переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами.
  • Оформлення та контроль щодо заповнення шляхових листів, товарно-транспортних накладних.
  • Проведення звірок з постачальниками товарів, робіт, послуг – що кварталу, на вимогу.
  • Оформлення та видача доручень на отримання ТМЦ від Постачальників.

Резюме надсилати на пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або тел.: 295-55-55.

search

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

call-back

Вам передзвонити?
Залиште свій телефон.

captcha
Перезавантажити

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

facebook-widget

Developed in conjunction with Ext-Joom.com